Wednesday, February 25, 2009

Syukran...


Alhamdulillah... bersyukur aku ke hadrat Ilahi kerana dengan izinNya aku dipanjangkan umur setahun lagi untuk terus menjadi khalifahNya dibumi bertuah ini disamping insan yang tersayang.... Amin... just celebrate kat umah aje aku, hubby n arissa... alahai takde buat apepon... kebetulan pulak aku mencuba buat choc. cuppies, so hubby pon mengendeng2 nak beberapa bijik cuppies utk kek besday aku katanya... apa la kan? tak surprise langsung!... huhuhu... ihiks... takde la hubby, gurau ajer... anyway, thanks very much dear for the besday cuppies yg ciut miut tuh...
(perasan tak?... lilin tu ada 3 jer?... huhuhu... lilin yg 10 thn punya takde, hubby pakai jer yg arissa punya aritu... takpe lah asalkan ada 3, tu pon dah oke... kata hubby aku... huhu...)

4 comments:

liwaniel said...

happy birthday..semoga panjang umur dan murah rezeki

Asmahani said...

Happy birthday mummy Jid. Semoga panjang umur dan berbahagia selalu.. :)

Ayu Miskim said...

happy birthday classmate! hehehe...
cake deco classmate pun classmate gak kan..huhu

jidood said...

wanie: Amin... thanks for the wish and pray... thanks wanie...

semah: Amin... thanks jugak beb for yr wish n pray... doakan aku nak menambah bilangan ahli keluarga... huhuu....

ayu: thanks ayu for de wish... kira classmate jugak la tuh!.. ihikss...