Monday, February 2, 2009

"Mommy, Aisha nak gi shekolah lagi...."


huhuhu... demam ke sekolah melanda anak aku.. cik arissa tuh... kemaruk nak ke sekolah nampaknya dia... tadi pepagi bangun tido terus kata "Aisha nak gi shekolah lagi?...".. agak pening gak lak aku nak melayan dia... sema kalo nak buat ape2 kena cakap pasal sekolah, kalo tak dia tanak buat... mungkin sbb kami umpan dia dgn sekolah tu yg buat dia kemaruk nak ke sekolah kot.... isshhh....

aku hantar dia ke umah maknya pagi tadi siap belikan bekal nasi lemak lagi... tapi bila sampai umah maknya dia kata "bukan sini la mommy, shekolah laa... " aduhh... migrain sekejap la aku td, dah la lambat nak gi keje, dia buat cita nak gi sekolah pulak... agak lama jugak kami cuba psycho dia, besok baru leh gi sekolah... errmm.. tp sia2 belaka, siap nangis2 nak gi sekolah... aduhh la kakak arissa... pening mommy tau!... last sekali mak dia dukung terus bawak masuk dlm umah, meraung menangis sekuat hati dia nak ikut aku gi keje pulak... sedih lak aku tengok dia... :(

tadi t/hari aku tipon kakak aku tanya pasal dia... kakak aku kata dia nangis gak la lepas tuh, tapi terus diam bila kakak aku buatkan susu... muehehehehe.... errmmm... rasenya aku n hubby kena pikirkan sesuatu utk mengatasi masalah ni!... uhukss... dah besar nampaknya kakak arissa yerr.... mommy doakan semoga semangat kakak ni berterusan lah sampai bila2 yerk.... Aminnn...

No comments: