Wednesday, February 25, 2009

Opis belanja makan kat VS..

huhuhu... aku agak tersurprise la kan arini... sori la bos kalo aku post entry ni dlm waktu keje... uhukss... excited!...

bos masuk opis lewat sket arini, dlm kul 12tgh tadi gitu dia masuk... aku macam biasak la.. asal dia masuk je banyak mende kena report dan briefing itu ini bagai kononya report status kerja terkini kat bos... nyambil buat internal mtg dgn officer yg lain... tetiba dah sampai waktu lunch pulak tapi manyak mende yg still gtg, so gi lunch sesambil leh nyembang pasal hal keje.... makan pon kena nyembang pasal keja kan?.. muahahaha.... lagipun dah lama bos tak bawa kami semua gi teh tinggi (hightea) utk tahu perihal perkembangan keje memasing...

menghala ke Taipan kami masih membincangkan hal opis... byk sgt kan!?... lunch di VS kat Taipan tuh.. tetiba belanja makan kat VS la kan... uhuksss... duduk dan mengorder.. aku order Black Pepper Steak.. sedap n lembut ajer daging dia... ermmm.. best!... tak habih aku makan.. rugi kan?... banyak oke?... dgn vege lagi, fries.. urghhhh.. sebu perut aku!...

huhu... time kaseh ler sbb belanja makan tuh.... (psst: termasuk dlm opis nye belanjawan 2009 ke?)... muehehee....

No comments: