Friday, February 6, 2009

Semalam ke Lumut....

semalam seharian ke Lumut, ada meeting inspection utk projek MIMET - UniKL Marine Institute... dah lama tak drive jejauh sekali semlm drive pergi dan balik... urghhh!!.. terasa betul kepenatannya... kaki, betis, punggung, pinggang segala terasa kebas2 n lenguh... perjalanan balik semalam aku ambek jalan bagan datoh-kuala selangor-klang... perjalanan dr lumut oke, tetiba smpai bdr klang pulak... uihhh jammed sesgt, ada la 1 jam aku berlegar2 je dlm bdr tuh....

on de way balik tu aku singgah kat sekinchan beli sikit buah tangan utk dibawa balik... huhuu... kat tetepi jalan tu kan byk peniaga2 kat situ yg bukak gerai buah2an hasil tanaman mereka, so aku pon belilah sikit sebnyak buah2an....

semalam hubby pon oustesen juga tp dia ke arah pantai timur, ke Raub pulak... awal pagi dah kluar, balik pulak tgh malam... aku, masa hubby balik dah sedap terlena... tetiba aku dikejutkan arissa kata abinya dah balik... huhuhu.... anak bertuah....

sempat jugak la malam tu aku masak utk makan malam kami....

ikan selar masak sos 5 rasa

bendi goreng simple aje

ikan selar masak kicap sempoi utk arissa
pssstt: kak jun.... iskhhh... c n p resepi lagi la... ikan masak sos 5 rasa tuh... hiihiihi... sedap....

No comments: