Sunday, February 15, 2009

Basic Cake & Cupcakes Buttercream Deco

huhu... sekejap jer dah 15hb... arini aku tinggalkan sekejap dunia qs, terjun pulak ke dunia membuat cake dan mengdeco... ntah ape pening tetiba nak belajo deco cake la kan.. carik dlm internet terjumpa la web nih... www.bakingproject.com... menarik la pulak kan pakej class deco nye tuh... aku pun sign up utk belajar tuh... tinggalkan arissa dgn hubby kat umah, aku n Me' Tok (my fren masa mengaji dulu...) gi lah kami ke kelas deco tuh... yang bertempat di Cheras nun.... arini kelas deco cake dgn buttercream...

nilah cake yg aku deco... takde skill, bunga rose pon kembang semacam jer!... muahaha...

ni pulak 6 bijik cupcakes yg kena deco gak... lagi la lawak... main hantam saja!...

ni lah geng2 masa belajo tuh dgn hasil masing2... yg ujung berapron putih tu la cikgu kami... Pn Yasmin....

bawak balik hasil2 kerastangan aku tuh... hubby aku cam biasak la... excited melampau!... huhu... arissa lak dok tibai buttercream tuh habis 2 bijik cuppies... hikhik...

No comments: