Thursday, January 29, 2009

hari bekal sedunia... muehehehe...

arinih kami sekeluarga bawak bekal sorang dua bekas... muahaha... bukan ape pon, nasik putih kosong dengan lauk ayam masak kicap yg malam tadi punya... sibuk packing utk aku n hubby... arissa cam biasa nak jugak bawak bekal ke rumah maknya... hubby n arissa ada additional item, hubby ada ikan masin goreng garing n arissa lak bawak air dlm botol elmonya... gini lah seadanya rupa bekal kami 3 beranak.... ujung belah kiri tuh hubby nye, yg tgh tu arissa nye pulak n yg ujung blah kanan tuh aku nyer... huhuhu....

4 comments:

mekjang said...

huhuhu...langkah bejimat cermat ke siap bawak bekal gi keje..

jidood said...

jang; muahaha.. menyahut seruan kerajaang lah katakan... sesambil buat iklang "bawa lah bekal bersama t********e"... ahakss...

Asmahani said...

Weih, ni dah macam iklan T je.. errr, ada ke ikan masin goreng tak garing? kekekeke..

jidood said...

semah; ha... tulah mestilah ada... ikan kering terubuk sarawak.. aku suka yg x garing, lagi sedap yg basah2 tuh... wallaweh... harus makan 3 pinggan... muehehe...