Friday, June 26, 2009

Masih kemabukan??....

Ini adalah entry aku yg pertama bg Jun... erkkkk????..... Lama betul rasanye aku tak berblog!!!!... al maklum dgn keadaan yg tak menentu... walaupon dah masuk minggu ke-15 peknan, tp aku punyer mabuk masih ada lagi... ???!!!!... huhh!!.... tp aku kuatkan semangat juga, aku gagahkan diri untuk memasak, rindu lak rase nak makan masakan sendiri... jemu jelak juga asik makan diluar... sib baik kakak aku paham, nak katakan hari2 jugak aku tapau lauk, siap nasik lagi dr umah dia... huhuhu... aku cuma anto bahan2 mentah aje, tau2 dah siap dimasakkan.... pheww....

sbb dah lama sgt nak makan masakan sendiri, sabtu lepas aku dah start masuk ke dapur, masak nasi goreng kosong ajer... Wallahhh!!... terasa sedap sangat nasi goreng tu (kes masuk bakul la nih!!)... ari2 berikutnya nyer pun dan hingga ke ari ni aku dah mula masak.... start dr ari tuh, arissa tiap2 ari mintak aku masak nak makan nasik, walau pon dgn telur goreng kicap... oke ajer dia.... sian kakak....

ni aku kat opis sensorg, bebudak yg lain semua gi kuar makan.. aku x larat la pulak, ni pon ada rase nak uwekkk2.... oke la nak gi uwekkk dulu, pastu nak titon.... ZZZZZZ...

2 comments:

Anonymous said...

Kite alahan2 sampai minggu 16.. betul2 hari genap 16minggu tak muntah langsung masa nak mandi.. harus kite jolok2 dlm mulut tgk betul ke tak... pelik bin ajaib betol..hehe.tp rasa best sgt bila morning sickness dah takde :)

jidood said...

blogresipi a.k.a ijan... oowh.. ye ke?.. kalu camtu sya ada lagi seminggu nak happy dari morning sickness... hopefully saya pun sama cam awk, mengharapkan kepelikan dan keajaiban... every morning muntah mcm nak kuar semua isi perut!!!.. seronoknyer dah takde MS, tu yg masak mcm2 kan... ;)