Monday, July 28, 2008

Daanya jatuh katil





huhuhu.... sian sayang mommy... weekend kami bermalam dirumah MIL di Kg. Padang Balang, Sentul... anak aku mmg suka kalo balik sentul sbb sepupu2 sema sebaya dia, so ramai la kwan dia... semalam, punya la syok main lompat2 kat katil dengan sepupu dia, tetiba terdengar anak aku melolong dengan kuatnya.... tgok dah terlentang kat lantai, jatuh... aku gosok kepala ingatkan yg belakang, rupa2nya dahi dia yang tersembam... uihh.. panik giler aku bila bengkak benjol tu naik dgn cepat, sebab mmg dia x penah jatuh pon sebelom2 nih... haaa hambek ko... macam sebijik telur terletak kat dahi dia... uishhhh... sian sungguh... tak sampai hati aku tgok n tak dapat aku bayangkan camane dia menahan kesakitan tu... lepas aku sapu ubat air asam n tuam, barulah bengkak tu susut... dan dengan linangan airmata dia tetidur kepenatan... hubby aku pon menyambung tuaman kat benjol tuh sambil memberi kucupan cepat sembuh... syahdu tul aku tengok.... huuhu.... arini kami tengok benjol tu dah takde, cuma lebam didahi yang mula nampak.... hai lah daanya......

5 comments:

Anonymous said...

kecoh aa lu kak long.. mak ngan bapak eh yg tolak ni.. -ignorant nabil

zuRa said...

alew.. ciannye daanya dahi benjol ye.. =)

rindu nk chat ngan akak.. sehat x..?? take care ye.. *wINk*

jidood said...

nabil - tetiba je ko ujud.. danish kan?.. terpanjat aku... huhu.. anak ko lagi hero kan?...

zura - huhu.. tulah, akak minggu ni sibuk sket manyak mtg.. biasa la ujung2 bulan, klien suka bt mtg....

zuRa said...

wuuu.. kesiannye dahi daanya.. meh akak emmmwaahhxx sket.. wahh.. akak tu.. blom kawen.. pas kawen br bley panggey auntie eh.. ekekek.. =P~

jidood said...

huhu... take auntie2 de.. panggey makccik zura ker.. hahahaha...