Wednesday, July 9, 2008

Bawak bekal...

malam tadi aku masak asam pedas ikan selar... saje masak lebih, sbb aku ingat nak bawak untuk bekal arini... nasik pon aku saje masak lebih (3 cawan), sbb takut sok pagi x dan nak tanak nasik... rupa2nya aku terbangun awal sket arini sbb akak aku tipon nak dtg umah, ada hal sket katanya... nak soh sain borang (aku dgn hubby aku) jadik penjamin untuk anak dia masuk u, sbb dah takde mase besok nak gi daftar.. neway CONGRATS to Apis sbb dpt sambung belajar kat Uni. Teknikal Melaka (rasenye lah...) dlm bidang yg diminati - Kujuteraan Elektrikal. Ucu doakan awak berjaya....

aku tanya hubby, "ayang nak bawak bekal x?"... hubby aku pon jawab "boleh juga...".. so, dengan sepantas kilat aku pon tapaukan bekal untuk dia jugak... maka, berdua kami bawalah bekal ke opis seadanya... camni lah rupa bekal yg kami bawa... (sama jer bekal kami, cuma hubby aku ada bekalan kicap dlm bekas kecil dan aku lak ada ulam kacang panjang...).. aku pon antu kicap jugak (kicak cap Kipas Udang - kicap pilihan sejak kecil lagi...), tp aku x bawak sbb kat opis mmg aku dah standby sebotol.... huhu...



2 comments:

Asmahani said...

wah, ni dah macam iklan berjimat bersama tupperware ..:)... seperti ku kenal meja kayu itu... huhuhuhuhu...

jidood said...

huhhu... ate?... dah tokey tupperware.. ahakss... bawalah bekal bersama tupperware....