Saturday, March 21, 2009

Arissa Module 1 Graduation

hehehe... arini kakak abis module 1 kat ALIM Kids... teacher dia kata akan ada penyampaian sijil penghargaan yang mereka habis pembelajaran gitu... what a cute!.. sema mak2 excited masa anak2 nak gi amek sijil tuh!... siap amek gambo bagai... termasuk la aku!.. hihi.. excited hokeh?... ye la.. kecekalan setiap ari sabtu datang ke kelas kan....

arissa dapat hug n kiss dari teacher Rahmah sebelom dapat sijil tuh...

saje aku suka2 nak buatkan cuppies utk bebudak tuh sempena graduation module 1 diaorang arini... siap aku mintak dari teacher dia nama2 bebudak tu sume.... saje seronok2... happy aku sema bebudak tuh suka makan cuppies tuh... semua kira habis school arituh comot2 bagai...

Congrat... a little Graduate.. ALIM Kids...

semua nama bebudak kelas arissa... Aiman, Nadia, Irfan (yg mana ek?), Mariah, Adlin (geng baru), Adriana, Hannah (arini absent), Arissa, Alya, Alyssa, Marsya, Najla (pun absent arini), Khadeja.... utk teacher dia pun aku buat jugak... Techer Rahmah & Aunt. Zaida.... huhuu....

7 comments:

Asmahani said...

waaaaa... nak jugak!!!!

jidood said...

mueheheheh... ala beb, fahim tak sekelas dgn arissa la... hikhik...

mekjang said...

chantik.....

jidood said...

mekjang; meh ha dtg kl.. nanti aku buatkan spesel utk ko!...

Ayu Miskim said...

lawa aaaa cupcakes ni jid..
cantik tulisan ko..tulisan aku smpai sekarang mcm cakar kuda lg..
kelassss ko..

Ayu Miskim said...

ko kena amik gamba terang2 lagi jid..aku tak nmpk sepenuhnya lg cuppies2 tu..errr ke aku je yg dah rabun?huhuhu

jidood said...

ayu: tq2.. iskhhh... hentam tibai je tu, aku maleh nak pikir.. ntahapehape je... alaaaa ayu.. camera sony biasa jer.. dah habih cun dah aku snap tuh... betul la... aku rasa ko kena pakai cermin mata, nti baru ko nampak cuppies tu yg serebeh... huhuhu...