Monday, March 9, 2009

1st touch on fondant

semah mintak tolong deco fondant utk kek hantaran kawin opismate nyer punye sedara... erkkkk!.. iskhhh.. agak keberatan pd mulanya.. bukan ape.. dah la amatur, pastu tak penah cuba lagi since my deco class aritu... huhu... memberanikan diri juga, dan... gini le rupa kek tuh seadanya... dengan tema kaler merah hati..


any comment?...







hubby aku menambah; "kalau bunga atas tu buat sendiri.. lagi power kan?"...
aku pula menjawab; "ERRKKKK!!???"...

5 comments:

HaniFadil said...

mmg power komen2 dari hubbymu..

Ayu Miskim said...

jid..ok la tu jid..
pening la fondant ni..
mahal bebenor rega brg2 dia

jidood said...

Semah; hubby aku mmg camtuh... motivasi yg killer punyer!... mueheheh

Ayu; huahua... tq2.. ala ayu, keje amatur, camtu lah... bahan2 mentah nak buat fondant tu aku rasa biasa je... cuma tools dia tuh.. wallaweh... mmg mahal!.. roller dia je yg kecik tuh dah RM36++, yg beso lagi la.. aku tgok arituh RM140!... huhuu... lom lagi moulds yg macam2 tuh... ERRKKK!!... aku dah gi dah pastrypro arituh, sori ah lupa nak habaq kat hang... tp mmg mahal!....

mekjang said...

dah bleh resign from NHF n bukak kedai kek ni...
jid's cake n bakery..huhuhuh

jidood said...

jang; InsyaAllah... kalo ada rejeki... bye2 NHF... ERKKK!??