Monday, September 22, 2008

IUB 94-97, UTM Skudai

ari sabtu arituh berbuka puasa dgn kengkawan masa belajar kat utm dulu...
date : 20.09.08
venue : Intekma Resort Shah Alam
time : waktu berbuka

nilah bebudak IUB 94-97... mak n bapak budak dah memasing..

makanan oke la.. RM38.00nett (adult) dan RM19.00nett utk kekanak baya 5 tahun dan keatas.. so buat masa skang, anak aku makan still free lagi... huhu...

ramai gak le kengkawan yang hadir memeriahkan majlis.. sema sekali dlm 16 keluarga.. hemmm.. jumpa memasing membina badan terutama kengkawan lelaki... semua nya maju ke depan.. yg dulunya kurus kering hah hambek ko sekarang memasing besar bulat sempurna... tapi apepun seronok giler dapat jumpa kengkawan sema..

Zulkhairi (Butek) n family.. anak dia demam...
ni lak Che Mat dgn dua heronya... Che Mat lah yg paling ketara perubahan dia... besar...

ni lak Presiden IUB 94-97..hampehh.. Keling dan disebelahnya Mr. Din Dali
ni org umah Din Dali dan anak lelaki yg no. 2.. yg budak pompuan sebelah tuh anak Fizah Halid..

organizer Fizah yg berbaju gelap bertudung putih.. sebelah nya tuh Liza, Fizah Halid & anak pompuan nya...
ni Sepah dan kuarga, suami dia yg baju oren... yg belakangkan kamera tu lak Kirah...
enterframe kat depan nih anak Sal... kat belakang tuh Sabri, Che Din & Manbo

Daanya dan anak2 Sepah, Elah & Serap

so aku lepas abis jer majlis berbuka tuh... terus balik ke Muo tgok mak aku... ntah tetiba je aku terasa rindu kat mak aku yang tercinta.... semalam balik petang sebelom berbuka, sempat gak la kami singgah di Nilai carik langsir... hukhuk... rabak aku!...

Daanya n sepupunya Raudhah di Muo.. testing tudung raya..
muka penuh emosi tika bermain..

No comments: