Wednesday, September 24, 2008

blues menjelang raya...

uihhh.. arini 24 Ramadhan = dah 24 ari berpuasa... huhuhu.. tinggal x sampai seminggu nak raya dah.... uih... sebak lak bila nak raya nih, teringat lak kat mereka2 yg dah takde, pilu lak rase... tahun ni lak turn beraya kat kg hubby aku.. Kg. Padang Balang, Sentul.. raya ke-2 baru balik ke kg aku Kota Tinggi, Johor... hikhik..
ntah rasa cam dah malas nak gi kerja apatah lagi nak buat kerja2 tuh sema, rase cam nak dok kat umah jer ngemas ape yg patut... setiap pagi aku mengeluh kat hubby tanak gi keje.. duhhh.. dan setiap pagi gak bila nak ke opis pasti aku putarkan cd2 raya berulang2 kali pon x kisah... sbb aku rase dgn dengo lagu2 raya tu semangat sket aku nak gi keje... uhuks.. tak sabo rse nak nunggu ari jumaat.. pastu horeyyyy buleh cuti... rayaaaaa...

No comments: