Monday, October 17, 2011

Zam Zam Restaurant


jumaat minggu2 ntah bila haku tak ingat dah ...
lepas abis mesyuarat kat jkr selangor
giler terasa lapor bebeno perut...
teringin nak makan nasi arab, budak opis ngajak aku ke restoren pak arab berdekatan...


Zam Zam Restaurant namanya... besar restorennya...
berlokasi kat Seksyen 9, Shah Alam.. berdekatan dgn Plaza Massalam...
menghidangkan makanan dan minuman berunsurkan timur tengah...


 
 interior yg kearaban... cermin2, kusi yg ala2 mewah, islamic pattern, lampu2 kaca....
 Lamb Mandhi.. 20hengget.. nasi panjang2 lembut dimakan bersama kambing... perlu dimakan bersama sambal atau pedas bagi menghilangkan rasa pekat kambing tersebut... tapi.. SEDAP!!.. (ke sbb masa tu aku sgt lapar?!)...
 Pudding Caramel... humang aiii.. giler manis rasa dia!!... tak dapek den nak ngabihkan, manih bona aii!!... kecik comel je puding ni... 5++hengget tak salah aku... agak mahal la bagi makanan yg secomel itu....
 
sup dan sambal cicah itu adalah percuma... terkejut juga aku pada mulanya, ingatkan menu cuma nasik+kambing tu, agak terbukun la berkata dlm hati kalau makan kering camni... rupenye menu free itu datang kendian... heeeee

Sedap lamb mandhi tu.. aku suka
tak tau la sbb aku lapar sgt ke hapa ke haritu...
tapi, mmg sedap.... cubalah...

No comments: