Monday, December 21, 2009

Our 2nd lil princes

salam kepada semua
lama rase tak hupdate blog ni
bersiaran dari bilik hospital
sebelum bersiap nak balik

Alhamdulillah
puteri ke-2 kami selamat lahir
pada 18 December 2009M
bersamaan 1 Muharam 1430H
hari Jumaat
jam 3.55pm

Damia Khadeeja Binti Dzulkarnain
berat 2.0kg
panjang 49cm
lilitan kepala 34cm
dilahirkan secara C-section
lahir di Hospital Bersalin Razif, Klang

cerita selanjutnya akan bersiaran selepas ini
terima kasih kepada semua
atas ucapan dan doa kalian
Salam Hijrah
dari kami sekeluarga
;)

3 comments:

Asmahani said...

tahniah beb! tak sabar nak tengok baby khadeeja. cepat2 upload sini.. selamat berpantang, selamat jaga wound tu.. sila telan polleney's setiap hari!

ibusinga said...

Tahniah JiD!!!!!!
sedapnya nama....
apasal tecit sangat... 2 kg je..
:)

jidood said...

Semah, thanks beb!.. hehhe.. nantiku upload.. selamat2 selamat semua... tak telan polleney, tp telan gamat... ikan haruan masak rebus, semua pun pakat rebus jerk... uhuk..uhuk.. tp bila sakit, sema pon buleh telan.. ;)

LionMother, mekaseh2... nama tu dah lama nak dari kakaknye lagi, tp abi dia nak mula A pulak... hikhik.. tulah, mommy dia naik smpai berbelas2 kg, tp dia tecit jerk... saje la tu nak jadik baby yg tercomel kat spital tu... Alhamdulillah dia oke... :)