Tuesday, November 22, 2011

Auummmmmmm!!!!!!!!....


ntah bape kali aku rewind tengok part ni... x puas rasanya!... chumel je si apek melompat riang....  hahahahaaa

yeeahhhhhhhhh... Kita Juara!!!!!!!!!!
could't say more...
Proud To Be Malaysian!!...
byk kali aku ulang tayang tengok dr youtube..
sbb masa game, aku kejap ada kejap takde depan tv..
berdebar takut geram sian semua feel ada...
sampai la aku tau Malaysia menang dengan status rakan2 di fb... hahahaaa

punyer la terbawak2 semangat mlm tadi...
bangun pepagi tadi terus bukak astro...
tengok lagi ulang tayang detik2 kemenangan...
lepas tu barulah aku jemur kain... adehhhh
terasa bangga giler masa menjemur tu... hahaha tetiba jerr...
sampai kat opis, sebelum start keje..
lagi layannnn you tube pulak.... huhuuuuu.. best2!...

Syabas skuad Harimau Muda..
u alls MEMANG THE BEST EVERRRRR!!.....

No comments: