Friday, June 25, 2010

bayi didalam besen.. ;)


seorang bayi debab ditemui mandi didalam besen
anak sapolah ni?
wakakaka

anak sayalah ni
mmg mandikan dia dalam besen
malas nak munggah stor carik tub mandi dia
dan besen tu pon purposely beli
mmg untuk mandikan dia

awal2 dulu
besor besen tu dari dia
skang ni terbalik pulak
besor dia dari besen
bila nak kuarkan dah tersekat
huhuhu
mummy dah kena carik balik tub mandi tu nampaknye dik!...

6 comments:

HaniCheLat said...

woh.. macam nak pecah dah besen tu.. nasib baik tak roboh sinki tu.

jidood said...

hoho.. iye lah che semah... pecah sinki leh ganti yg baru dgn kabinet skali.... huhuhu

DrSinga said...

tomellll nya...
macam muffin lak ..kihkihkih....

jidood said...

iskk... mcm makanan pulak di imejan kan... kang gigit kang...

Mazianah said...

comel gile....adoi kak,carila besen besau ckit

jidood said...

acik nana.. jgn geget tau!... hehehe... oh ya, mummy saya dah carik bath tub saya... aekarang saya buleh mandi sambil bermain rubber ducky.... ;)... kakak pon nompang sekaki... adehhhh