Tuesday, December 27, 2011

RM5/item at Daiso

semua barang RM5... RM5... RM5....

semalam bawak budak berdua tu main game kat jusco bukit tinggi klang...
lepas tu ronda2 dlm jusco..
terlalu pulak kedai Daiso ni...
kedai menjual produk jepun.. ye ke?... heeee
semua barang katanye dijual pada harga RM5 shj...
kesemua jenis barangan ada dijual.... mende2 yg pelik jugak... 
seronok lepak dlm kedai ni, mcm semua pon nak beli... dgn kaler2 yg menarik lagi....
saya melepak2 di bahagian alatan dapur...

dan antara barangan menarik yg menarik minat saya....
 6 items = RM30.00... peeler, rice scoop, egg mould, cutter, loytape cutter and magnetic clips (ni dah lekat kat petiais)..

 pilihan si kakak... cutter... nak potong2 roti katanya... heheee

 magnetic clip.. sgt best!... sya suka yg ini... 

 standing rice spoon... yg ini pon saya suka, tak payah la nti lepas amek nasik letak kat lid piyuk nasik tu... :)



egg mould... ada bentuk bintang dan heart... tp saya belum cuba, dan x tahu keberkesananya... 

laytope cutter hubby dah simpan, takut anak2 buat main katanya... sbb tajam... heeeee
peeler tu plak, tak ingat nak amek gambau... giant peeler, selain utk kopek ia juga boleh diguna utk potong sayur.. cam kobis ke.... dah try, x berapa menjadik... ke s/a saya yg salah teknik... heeee

leka saya masa lepak kat dlm kedai Daiso ni...
tp mmg best... akan dtg lagi.... ntah nak carik apa plak.. walhal kat umah tu cam dah berlambak brg cenggini....
bila ntah nak audit store??.... huhuhuuuu
jom kita ke Daiso!!.......

No comments: